tisdag 12 februari 2008

Stress

Jag är så sjukt jävla stressad. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag håller på att gå under totalt. För de första så har vi ett reptilfälle på varje scen i Tolvis, vilket gör mig otroligt stressad. Vi har inte kommit igång med produktions grupperna, Vi är inte klara med fröken julie uppvisningarna. Plus alla prov, hemtentor, uppgifter och redovisningar. Och som grädden på moset så ska jag ju vara med i Agnes av Gud på fritiden, och fritid har jag knappt. Måste hinna plugga, träna och faktiskt hinna ta hand om mig själv. Men naiva lilla jag tänkte ju inte på det.

Men jag vill jätte gärna vara med i Agnes jag blir bara så stressad, för de andra har mer tid, eller inte mer tid, men åtminstånde ett manus att tänka på.

Sen kommer linnea nästa vecka och jag vill verkligen kunna spendera så mycket tid som möjligt med henne, och därför måste jag plugga,plugga,plugga så jag slipper de nästa vecka.

Jag tror ju gärna att jag är så organiserad och har koll på allt, men nej plugga gör man en eller högst två dagar innan. Vilket gör att allt ligger på en feting hög just nu, och jag känner inte för att göra nått av det.

Hatar när de blir så mycket för då känns inget kul, inte tolvis, inte Agnes och inte våran mysdag imorgon känns kul, för jag borde bara sjukanmäla mig och plugga.

blablabla

Inga kommentarer: