lördag 16 maj 2009

Dagens tillfredställelse!

Ni vet när man får sånna där jävliga finnar, riktiga innombordare. Som man känner är där, den gör ont, trycker men de spelar ingen roll hur mycke man klämmer, den kommer inte ut.

Så hade jag med en prutt idag. Kände att den låg och tryckte och jag klämde och klämde men den kom inte.

Sen för typ fem minuter så kände jag nått. Den va på väg. Jag gjorde mig redo. Som med innombordarna som man känner att, nu jävlar är den redo. Man går till spegeln och det pirrar i hela kroppen. Så kommer den.

Det gjorde prutten också. Men pompa och ståt. Det var en sån som gör att man måste skratta. Det gjorde jag också....tills lukten kom. Då skrattade jag inte mer. Herregud vilken lukt. Den har nog legat där i nått gömt hörn av tarmen ett bra tag.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHHAHAHAHAHAH! Jag dööör!! /Mathilda