måndag 15 juni 2009

Linnes student.

Två av världens finaste tjejer. Linnea och Yohanna


Yohanna och axel

Helgen har varit väldigt fin och bra. Även fast det var som himlen öppnat sig under hela fredagen. Mina skor och väska som jag hade när vi såg Linnea springa ut är fortfarande blöta.

Vi käkade världens godaste mat hos Linnea och drack rosévin ur en fontän. Jag lyckades även bryta av en liten bit(absolut inte lika stor som sist) av min framtand för jag tuggade på ölburken(?!?!) som jag drack av.


Yohanna spydde i en hink på Linnes rum vid typ kl 18 men kom tillbaka som aldrig förr. Sen tog vi oss ut i regnet för att åka till Tomelilla där festandet fortsatte långt in på natten.


Lördagen spenderade jag, Yohanna och Axel i en hög i soffan och i konstant ätande. Såg babel och sen bert.


Söndagen hängde jag med Mamma i Malmö och sen fikade med Linnea.


Nu är jag tillbaka i min mysiga familj och känner att denna veckan kommer bli bra. Ska även fan ta tag i bloggen nu.




Inga kommentarer: