torsdag 13 mars 2008

Studentskivan!























Ja, då va studentskivan över. Och nu ligger jag här, med min 2 liters cola och börjar må bättre. Men det är smällar man får ta för en SJUKT bra kväll. Bästa ute kvällen någonsin tror jag faktiskt:)

Var iallafall först hos sarah och fixade oss, och när sarah efter en drink hade svårt att stå rakt vid kl 16.00 på förfesten kände jag lite tvivel men icke sa nicke, vi alla (utom Gago, hahha) festade på som fan, och lyckades att inte bli utslängda som vissa andra(Gago.)

Vi käkade maten som var god, inte värd trehundra spänn men men! Sen sjöng vi lite kareoke och sen, som det så fint stog på våran banderroll, Vi ses i dimman! och de gjorde vi också. Fyfan!

Jag och sarah försvann iväg på en nattlig prominix för inköp av cigg och droppade förbi Cp för att låna toan och oj vilken klass stället fått alltså, skit sexiga män överallt, NOT!!!

Trots att mina vänner verkade ha som trend att inte komma så kom några och då blev jag så glad å glad! Sen ja vad ska jag säga, kl 02.00 stog jag utanför hamn och trog av mig mina jävla strumpbyxor, för de kostade fan 90 spänn, jag ville inte att de skulle gå sönder när jag panerade att gå hem barfota. HAHA jag hade så oooooont i fötterna och tyckte att gå barfota va världens bästa ide typ. Sen kom jag på att jag hade strumpor iväskan, men hittade bara en så den satte jag på mig. Kallt och blött och ont gjorde det.
Men de vare fanimej värt!



Tack Siri och ESDNTA 3 för att ni gjorde världens bästa kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ledsen att jag bangade rebbis, men du verkade ha haft en great kväll anyway. Puss :) / Jessica

Anonym sa...

http://www.minstudent.se bokade ni Er studentskiva där?