söndag 2 november 2008

"Det bara blev så..."

Idag var det familje middag hos oss. Farmor, Farfar och nils syster var här. Farmor som varit med Jonathan idag säger att de har en hemlighet, vilket var att Jonathans lunch var kakor och chocklad. haha. Då säger Jonathan att han har en egen hemlighet som ingen får veta.

En timma senare kommer han och frågar om jag vill veta hans hemlighet. Såhär såg samtalet ut.

R: Ja berätta din hemlighet.
J lutar sig fram och viskar
J: En gång råkade jag kissa i mitt öga.
R: VA? Är det sant?
J:Ja.
R:Lovar du?
J: Ja jag lovar.
R: Hur lyckades du med det?
J: Jag vet inte. Det bara blev så...
Sen gick han iväg som om ingenting. Själv så dog jag i soffan av skratt. HAHAHAHA, Dör lite när jag tänker på det också. Det är nästan så det slår hans mestervärk med bollandet!!!

HA!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaa, fy fan vad sjukt.