torsdag 20 november 2008

OST!

Alltså just nu har jag sånt jävla sug efter ost. Helst Haloumi eller riktigt god Feta ost, men vanlig jävla herrgård skulle också funka. Varför har jag kommit till kött familjen utan ost?!? Och varför kan man inte köpa haloumi och feta här?!?! Jävla fitt Danmark. Eller alltså Feta kan man köpa, för att vara ärlig åkte jag nyss och köpte feta ost men det är sån där färdigtärnad coop Xtra. Den smakar ju inte ens Fetaost. Det är typ det som finns! nåja nog om mina tjockisfasoner.

Jag känner mig lite som en zombi om dagarna, har en massa och göra, men gör inget. bara sånt som gör att familjen inte börjar hata mig. Jag tror jag skyller på mina körtlar. Jag känner mig skit hängig, men jaja.(OBS! Här orkar jag sitta och lalla men det är typ allt.)

Imorgon är en utekväll planerad med Emma och Mathilda. Planen var att gå på Museum Eroticas stripshow, men vi hade kollat lite fel så den är inte imorgon. Så vi kanske går dit ändå, bara för de erotiska museum föremålen, haha eller så går vi kanske till Absolut Ice Bar. En bar helt i is liksom, tillochmed glasen är is. Jag tycker de låter fancy.

På Lördag ska jag på Pouls utställning i köpenhamn(Farfarn i familjen är konstnär! ) Kulturpoäng som fan. Ska nog ha mina kulturbrillor. haha. Sen ska jag ha hyggekväll med barnen. Kommer nog bli en bra helg:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

MEH vart har du varit?? Känns som det var jättelänge sen vi sågs! ens pratade. och jag är ju inte den som pallar ringa så jag skriver bara nu att jag saknar dig massor! Och jag vill med på Museum Erotica!! Hoppad det är bra!!
PUSSPUSS MIN GULLI TÖS

Anonym sa...

Önskar jag kunde skicka lite ost med posten!