torsdag 26 november 2009

Nästa vecka

Nästa vecka är nästan helt fullbokad av massa roliga och spännande saker!!

Måndag:
Ta tag ordentligt i projektarbetet i skolan. Kanske åka till ungdomsfängelse.
Jossan från min gamla klass kommer till kbh och jag hoppas på en fika med henne.

Tisdag:
Fortsätta på projektarbetet. Kanske åka till ungdomsfängelse.
Fika med Jossan om detta inte blev av på måndagen.

Onsdag:
Bli klar med projektarbetet. Kanske ungdomsfängelse.
Mamma, Lotta och Linnea kommer hit och vi ska äta god mat och festa och sova på hotell

Torsdag:
Veckans höjdpunkt, HOTELLFRULLE!!
Hänga med brudarna innan de åker vidare till Sverige igen.
Gå ut och dricka öl med svenskarna som bor här i kbh.

Fredag: Projektarbetet ska lämnas in.
Julefrokost med skolan på kvällen. Min första, tydligen ska de dränka mig i snapps, får se hur det går med det!!

Lördag: Vara bakis är det ända planerat för denna dagen.

Söndag: Jul pyssel med finaste Marylyn baby! Vill ni ha julkort från mig så skriv er adress. (Speciellt kussarna matte och clara om ni läser detta)

Ser otroligt mycket fram till allt denna vecka!

5 kommentarer:

ems sa...

JULKOOOORT !!!
Elektravägen 1
55459 Jönköping
SWEDEN baby

*Happinessan* sa...

Ååååh, ja, ja, ja, vi vill ha...

Fam Söderberg/Dahlberg
Kyrkvägen 26
647 50 Åkers Styckebruk

Önskar Dig en fantastisk vecka, vilken inte verkar kunna bli så mycket annat...

Lots of Lööööv! ;)

Solinalicious sa...

ÖSTERGATAN 32A
15243 SÖDERTÄLJE
!!!!!!!!!!!!!!!!

Alltså gissa om jag känner mig avis på hotellfrukosten!? Jag ÄLSKAR hotellfrukost!

ELLIE sa...

Klockarvägen 71
151 62 Södertälje


Också mycket avis på hotellfrullen!!

Felicia sa...

Minnebergsvägen 11, 2 tr
167 41 Bromma

jag får typ inga julkort.. fast jag skickar ju inga själv heller.. haha