lördag 7 november 2009

Shopping

Idag åkte jag över till Malmö för att träffa finis Linnea och shoppa. Det var mys väder med sol och de hela. När jag väl satte mig på öresundståget hem så var jag helt slut. Jobbigt att spendera pengar! Nu ligger jag fortfarande helt slutkörd på min säng. Nu känns de okej att somna. Dock så va jag på väg att kalla det en dag kl 18, men nu har jag hållit mig vaken!

Det jag köpte idag var:

  • Två par leggings
  • En mörkblå cardigan
  • Två BHar
  • 12 dosor snus
  • Två påsar saffran
  • Ett paket marsansås pulver
  • Två liter A-fil
  • En digitalkamera (likadan som lovisa fast svart)
  • Ett minneskort till kameran
  • Två loka
  • Ett Linne
  • En deo
  • En mössa
  • En Falafel

Det var nog det. Endast falafeln och loka köpet som gick på under 200 kr....

5 kommentarer:

Lovisa Ekdahl sa...

Hurra, kamerasystrarna! :D

rere sa...

Den du och jag kollade på här i dk var slutsåld i sverige och den som du har kostade bara 1200 så de blev den!

*Happinessan* sa...

Åh, anar jag lite kioskbollsbak??! ;)

rere sa...

Det har du rätt i! Idag ska jag till min svenska kompis Marylyn och baka svenska godsaker! Kioskbollar, kanel och vaniljbullar och lussebullar!!

Solinalicious sa...

MMMMMM!!!!!!!!