måndag 7 juli 2008

Ankomsten till Malmö






När jag kom fram till malmö så mötte linnea upp mig för att gå en shoppingsväng. Men först styrde vi upp med Yohanna och Oliver på ett fik. Sen gick vi i butiker och satt i solen och åt glass:)

Linnea visade mig även Bagdad Livs som sålde L&M för 25 kr! Det gillade jag.

Sen tog vi tåget mot Rydsgård. Gick hem och åt lite för att sen gå till Pizzeria Hollywood för en öl. Att tillägas bör att i Rydsgård finns ett livs, en tågstation och pizzeria Hollywood. Så de kändes lite små kul att ta en öl där! Det tyckte även de som jobbade där, antar jag, efter som de fotade oss i smyg. hahah.

Sen blev det hem igen och dax att sova eftersom min stora dag var nästa dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte Pizza Hollywood lät som ett glassigt ställe, ja. Puss<3

Anonym sa...

jag älskar bagdad livs.. fast jag itne varit där.. jag ska flytta ditt.. bo utanför dörren tills ägaren gifter sig med mig!