måndag 7 juli 2008

Dagen D

Jag steg upp i ottan för att ta mig med pågatåget till malmö och sedan köpenhamn. Eftersom den tidiga timmen så smsade jag mina kära vänner i hopp om stöd, men de uteblev tills mycke senare under dagen. Så jag satt där som ett fån på alla dessa tåg med hjärtat lite halvt om halvt i halsen.

När jag kom till norreport som är mina gamla hoods från barndommen så började de kännas verkligt. Jag var i köpenhamn, solen sken och om bara en stund skulle allt ske.

Jag ringde katarina och snackade och hon skulle åka hemifrån!!!



Nervös tjej cirka 10 minuter innan jag träffade dem!!

De stog och väntade så fint på mig. Jag gick fram och vi hälsade. Sen åkte vi hem till dem. Där fick jag en rundtur av Katarina och Svea! Mitt rum är perfekt och jag får röka om jag vill! HAH!

Sen gick vi och kollade Sveas dagis och Jonathans skola. Sen tog vi bussen till en park. Gick runt i det fina vädret:) Snackade och försökte hitta Lejepladsen! haha Gick förbi levande elefanter på nära håll, men kidsen ville bara till lejepladsen!

Sen hittade vi den och jag och Svea bondade där:) Hon kan vara en av de charmigaste ungarna i världen!

Sen typ 3 timmar senare tog vi bussen till köpenhamn city, alltså 10 minuter från där de bor! Där sa vi hej då och hon sa ATT DE JÄTTE GÄRNA VILL ATT JAG SKA KOMMA OCH BO MED DEM! och idag mailade jag och tackade ja! Så i september flyttar jag!

:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer blir så jälva bra! Och jag ska hälsa på dig.. vi ska drika dansk öl och se elefaner!! Wohoo!

Anonym sa...

rolligt!!!!

Anonym sa...

Vad kul gumman alltså! Det kommer bli jättebra och modigt av dig att åka!!
Puss och jag älskar dig.

Anonym sa...

Din, lilla slyna! Du ska lämna mig, bubu! FAST! Eftersom att jag har familj i Malmö så kan jag hälsa på jämt!! Fast jag lovar att du kommer åka upp till Södertälje varje gång jag ska ner till Malmö. I love you!<3