fredag 29 augusti 2008

Dag 2

Jag vaknade i mammas säng med söt Ellie vid min sida. Vi åt frulle lite omskakade efter gårdagen och sen kollade vi på "se upp för dårarna". Inte bra. Verkligen inte.
Sen gick vi ner på stan och träffade Rebecca och fikade. Lovisa kom ner och hon och Ellie gick så jag och reb fick lite kvalititetstid:)

Sen gick vi runt lite på stan och träffade Clara, Lena, Thelise och Ludde. Och så gick jag runt med dem ett tag, och glömde helt bort att jag skulle till tandläkaren. SOM TUR VAR fick jag en tid imorgon igen, precis så jag hinner.

Sen var det hemgång, packa lite, trixa lite och sen skulle jag möta Ellie, Lovisa, Rebecca och Lisa för en middag på Ceasars.

Vi åt god mat(inte rebecca), Drack fruktiga drinkar, pratade, skrattade, smsade 118100, skojade med bartendern (karlen). Jag fick även en present av Lisa, ett fotoalbum med minnen! Blev jätte glad, ska ta med den och visa för familjen...haha.

Inga kommentarer: