söndag 31 augusti 2008

Söndag kväll

Alltså har fått lite önskemål på bilder, är det ingen som ser högst upp på bloggen? Att mitt rum är i mitten? aja! haha, älskar er ändå. Iallafall gick kalaset bra. Ungarna är bäst, föräldrarna med för den delen. Det va som tur va inte så stortkalas, farmor och farfar och Frida som va tjejen som bodde här förut!



Mitt rum! Stort och skönt!


Idag gick jag runt lite och kollade på omgivningen och på sjön som ligger precis vid huset. OMG va stor den är, syns dock inte på bilderna.

Och med tanke på sjön och fåglar och sånt. Som ni alla vet är jag lite kräsen när det gäller mat, eller lite och lite, men efter denna resa kommer jag komma hem som en ny människa kan jag tänka mig. Idag bjöds det på and, alltså ANKA, ni vet sånna som simmar runt i maren. Ja, ni kanske kan tänka er, jag kan dock inte svara på hur de smakar men tanke på att jag skar små bitar som jag sedan bara svalde ner med potatis! MEN VISST FAN ÅT JAG. iallafall en liten bit.

Mår dock illa när jag tänker på det. tro dock inte jag mist min dramatiska sida;) det ser ni ju på bilden!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad du är duktig! det var modigt gjort!

Anonym sa...

Hahaha, ANKA! Vad äckligt!

Vad fint ditt rum var. Och vad fantastiskt det är att det finns en sjö i närheten. Att promenera bredvid vatten är ju det bästa som finns! <3

Anonym sa...

Hej darling :)
Jag har det bara bra och mar bara bra! hur mar du? hur gar det i Danmark? hur lange har du vart dar?
puss

Baba sa...

fy fan vad najs att du har ett stort rum!:D jag har ett pytte litet.haha. men det är ju ändå mitt rum. så man känner sig hemma i det.. även fast rummet på övervåningen är typ himmlen på jorden. hoppas att allt går jätte bra i dk! om du ser nån festlig kändis eller nått så får du säga till:D haha. jag väntar fortfarande på att se jonathan rhys meyers här borta. men inte har man sett honom än:( skit.
saknar dig.. du får ta och blogga en massa nu om allt som händer:D
pusspuss<3