måndag 25 augusti 2008

Dag 4

Idag träffade jag Aida och Sarah på stan och vi gick runt ett tag sen käkade vi. Väldigt mysigt, vi ska antagligen förbi skolan imrogon. Även om d känns pinsamt så måste jag lämna böcker. Sen gick jag till Lovisa och Alex. Hängde där ett tag innan jag...







...Åkte till OnOff med mamma för att lämna in min mobil vilket var ett av de värsta jag gjort i mitt liv känns de som. För deras låne telefon va en nokia från typ 2000 som man verkligen bara kunde ringa från.OCh jag vill ju ha musik. Så mamma säger att hon fixar det och vi lämmnar min mobil som jag får om 3 veckor typ.



Detta är mobilen mamma fixar, men den kan jag inte ha musik i...och nu ligger jag i min säng och gråter för att jag ska flytta till ett nytt land där jag inte känner någon och jag kommer inte kunna lyssna på musik om jag ska gå eller åka någonstans. Det känns så otroligt hemskt. Kan jag inte åtminstånde få ha det liksom.




Jag har resfeber och reslabilitet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, tack för den skabbigaste bilden någonsin, haha!

Anonym sa...

No! Köp en skitig gammal mp3 då!!
Hälsningar Hjärtat.