fredag 6 februari 2009

3 Timmar.

Om tre eller fyra timmar åker vi mot tyskland. Vi spenderar en natt där, sen bär det av mot österike! Jag har packat allt(hoppas inte jag glömt nått) och är nyduschad. Är lite bättre idag och har inte haft någon feber. Så det känns bra.

Det som jag dock är lite tveksam med är resan, eller ja, åksättet. Jag ska sitta i 20 timmar( !!!) mellan två barnstolar helt inklämd. Med ett barn som tycker det är förtrångt och skriker på mig. Har hänt alla gånger vi åkt med bilen, men de brukar gå över. Men jag får alltså luta mig helt snett åt andra hållet och typ ligga på den andra stackars ungen!

Barnen ska kolla på film i bilen vilket jag tycker är toppen. Och min mobbe är full laddad med bra musik så jag är redo! Jag har även beslutat att lämna datorn hemma och köra på semester fullt ut. Lämna allt och få lite frid. haha

Jag kommer tillbaka om en vecka typ...osäker på när vi åker hem...haha noll koll har jag. Men vi hörs då. PUUUUSSS

Inga kommentarer: