söndag 1 februari 2009

Helgen i bilder

I Fredags var jag och Mathilda på Parknightclub. Innan var de förfest hos mig och sen slaggade vi här också. Verkligen en jätte kul kväll med massa dansdansdans. Även om musiken inte var den bästa och att de va synd om mig och mina fötter:P






Mathilda och en sexig staty påväg till Park!



Förfesten




Jag och ölen = alltid festen




En seriös och en konstig. Söta! Tack för en superkväll! Ser framemot nästa träff på tisdag, då jävlar är vi inga blonda änglar mer!! HAHAHA!

Lördag blev det irlänskpub med tresvenska grabbar och ölprovning!
Väldigt sliten tjej men som ändå tog sig ut lördagafton!

Andreas

Mattias och Kim

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan inte imorn, ska passa barnen men en annan dag brakar helvetet lös o vi blir bad girls :P Kan ev ons eller tors :) Rikke skulle kolla vilken av dagarna jag skulle hämta :) /Mathilda

Baba sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.