tisdag 12 januari 2010

almost-twentyone kenobi

Sista timmarna som 20 åring. Tiden går snabbt, lite för snabbt kanske. På ett år har otroligt mycket hänt. Första delen av förra året var inge bra, men sommaren var perfekt och när hösten kom och skolan började kändes det som jag hittat hem. Nu känner jag dock väldigt mycket tvivl, men det är nog bara 21års krisen som spökar eller vad säger vi?

Eftersom familjen glömt bort min födelsedag och mammas present kanske inte hinner fram, så kan morgondagen bli den första presentlösa födelsedagen i mitt liv. Vilket känns sådär, men jag är glad att jag inte är ensam, utan att det är kilometeravstånd som är boven i dramat och inte avsaknad av vänner och kärlek!

Plus att jag med Fin Marylyn ska käka middag imorgon och dricka vin för att sen se Avatar i 3D! Ska nog även försöka hinna med att köpa en present till mig själv. För hallå, presentlösa födelsedagar gillar vi ju inte, eller hur?

2 kommentarer:

Ellie sa...

Presentlösa födelsedagar är tråkigast! Bu!! Köp något rikigt flott och sött till dig själv! <3

Lovisa Ekdahl sa...

Håller med föregående talare!