söndag 31 januari 2010

Söndag

Lurarna kom inte när de skulle. Allt jag kan tänka på är de där lurarna. Och på att jag måste hitta en lägenhet. Och att jag vill flytta. Och att jag börjar 3 månaders praktik på torsdag.

Men det är ändå ganska lite grejer att hela tiden gå runt och älta och få panik över. Måste skaffa mig ett liv.

Börjar iallafall praktik på torsdag på ett dagis i Herlev. Ska bli otroligt kul och spännande. Men är väldigt nervös. Plus att det är så mycket som ska fixas innan och jag har verkligen dragit ut på det. Så nu måste det göras. En gång för alla. Pass.

1 kommentar:

yrsa sa...

ja rebecka, jag och disa åker ner. kommer lördag morgon. pappa plockar upp oss och så får vi lite tid i danmark samtidigt! sen ska tillbaka på onsdagen (hemresa) och hänga lite.. ska jag slänga iväg ett mess?