måndag 21 juni 2010

Fredagen

I fredags skulle jag upp till min muntliga examination. Jag var så extremt nervös och jag var den sista i min grupp som skulle upp. Men det gick faktiskt relativt bra och jag lungnade ner mig när jag väl kom in till eximinatorn och sensorn.

Jag fick 10 i betyg. Det motsvarar B på ECTS-skalan, om det säger er nått? Mig säger det inget. Haha. Men det är det nästhögsta av 7 olika betyg man kan få. Så jag är satans nöjd. Speciellt med ta´nke på hur nervös jag var.

Efter detta skulle vi i min klass hålla i en fest på kvällen för dem som gick ut och var klara med utbildningen. Vårat tema på festen var Cirkus. Jag och Julie var siamesiska tvillingar. Det blev en ganska kul kväll, men tidig för dagen efter skulle jag på bröllop!

Så nu har jag sommarlov och imorgon ska jag iväg och klippa mig hos en frisör för första gången sedan jag gick i 8an! Wish me luck!

1 kommentar:

Solinalicious sa...

B är jättebra! grattis!