tisdag 15 juni 2010

Helgens bravader!

Istället för att plugga, så kan jag ju lika gärna berätta om helgen. I Fredags så hade jag kidsen och sen åkte jag ut till Camilla på hyggeaften. Julie, Anja jag och Camilla njöt av att vi fungerar så otroligt bra ihop och disskuterade livet och Anjas kommande bröllop! Vi ska nämligen hjälpa henne att servera!

Sen åkte jag vidare in till city och hämtade upp finis Linnea som slutade jobba och vi åkte hem, drack en öl och sov.

Lördagen spenderades i city med Linnea. Vi gick lite i affärer och drack kaffe. Sen blev det mat och ett glas vin innan hon skulle iväg och jobba igen. Jag åkte hem till frun som så fint bjöd på lite vin.

Lite vin blev sen till två flarror och 3 hotshots. Sen åkte vi in till Dallevalle och drack drinkar. Limpan kom efter jobbet och mötte upp oss. Efter lite om och men åkte vi hem. Köpte ju dock med oss två liter vin.

Frugan gick och la sig och jag och linnea parkerade oss på balkongen. Där satt vi och drack rödvin och snackade om livet. Om hur våra mammors kärlek till varandra nog är det finaste i världen och att vi ska göra allt för att bli som dem på vissa punkter. Hur våran kärlek till varandra är så fin. Snacket rullade i takt med att våra magar fylldes med vinet och helt plötsligt var klockan halv elva på söndags förmiddagen. Då tackade vi för oss och somnade.

Jag är för gammal för att vara uppe så länge. Herrejesus!

Men fan va fint det var! Älskade älskade Limpan och jag!

Inga kommentarer: