tisdag 8 januari 2008

Back in the days




Första dagen i skolan gick bra, väldigt kul att träffa alla igen. Snackade om praktikplatser och jag hoppas verkligen att allt löser sig. Det är ju ändå nästa vecka. Skulle ju kännas sådär att vara på täljerevyn måste jag säga. Vi kanske får rollerna till slutproduktionen imorgon. Hoppas verkligen det, vore så jävla kul. Är dock nervös och spänd. Tänk om det inte blir bra, eller om jag blir jätte missnöjd eller besviken.

Var ute en timma med nattis och gick. Gud va jag har saknat henne. Det var verkligen hon igen. Snackade en massa om klassen. Alltså vi måste ju vara den roligaste klassen. Och jobbigaste, festligaste, dampigaste, mest omogna, men också den finaste klassen. Ja jag tror att den här terminen kan bli bra. Jag tror slutproduktionen kan bli bra. Jag tror till och med att hela året kan bli väldigt bra.

Inga kommentarer: