onsdag 9 januari 2008

one night of magic rush

Vi fick veta praktik idag men inga roller. Jag ska vara på Boulevard teatern på söder med amanda. Känns helt okej, eller själva praktiken känns as bra. Hoppas bara de blir kul. Kollade på hemsidan och just nu spelar de Sverigens historia 1000 år på 100 min. Så jag hoppas vi får se andra rep på dagen, hahaha. Nä men de blir nog jätte bra.

Repade Julie scenen idag, och jag är regissör till Miia och Samir. Åh, de är så fina. De blir så fint. Sexigt och steamy. Men det blir verkligen väldigt fint och de är så duktiga. När Miia skulle prova kläder så hade hon ett vitt nattlinne och en svart kjol över och hon såg ut som värsta zigenaren. Herre gud va kul de va. Men Steamy var annars dagens ord.

Nu ska jag skriva en svenska analys och städa mitt rum. Får se hur kul de blir.

Inga kommentarer: