söndag 13 januari 2008

nitton.


Jaha, då var man nitton då. Och det känns bra, eller det känns inte så mycket. Hade ju inte tänkt fira, men. Ligger i min säng igår, död efter en utekväll med syster och klassen, så hör jag några sjunga, då ramlar det in typ 10 personer i mitt rum och ja, suprise. Jag blev verkligen jätte chockad, men det var mysigt. Så vi drack lite (HAHA) och drog på fest. Hur mysig kväll som helst. Har ju dock inte mått bra idag.

Har fått tre klänningar, en massa pengar (2500 ca) Presentkort på indiska, pengar till mobilen, jordgubbskitt med jordgubbs vin (ser as gott ut!!!!) massa jordgubbsgodisar och ett jätte fint jordgubbs halsband. Sen fick jag ju även as mycket random godis. Skulle kunna bada i allt godis. Måste vänta tills nästa lördag, min och lisas deal inför skinny bitches beach 08. hahaha.

Praktik imorgon, hoppas det blir bra. Är ju lite nervös. Men det blir nog bra. Jag är fan ap trött. Måste sova.

Bilder från festligheterna igår finns på www.nicolaeandkate.blogspot.com

1 kommentar:

Anonym sa...

mmmmm, godis!! lätt att du bjussar hela nästa helg!!