torsdag 10 januari 2008

Tolvis

Jag har kommit på att man kan ju faktiskt inte hålla på att säga Tolvskillingsoperan hela tiden. Det är ju jobbigt, så härmed döper jag våran slutproduktion till Tolvis, får helt enkelt heta det tills jag kommer på nått bättre.

Med tanke på Tolvis så fick vi roller idag. Jag ska spela Tiger Brown som är polis chef. Först kändes det lite halv dant, men sen blev jag, inte glad eller jo men mest peppad. Det ska bli så jävla kul och äntligen kan vi sätta igång. Så efter praktiken smäller det. Känns inte alls som det var länge sen som henke försökte pusha på oss rövarna i kamomilla stad. hahah vilket skämt.

Det känns som alla har fått en utmaning förutom någon kanske, men annars känns rollfördelningen väldigt bra, och jag tror det kan bli väldigt bra. Det bästa måste ju vara att jag och Samir, som för övrigt blev Mackie, ska sjunga en duett. hahahah kommer bli sååå fint.....ELLER?!?!

Sen berättade Henke penke att liv kanske ska regissera oss, LIV liksom. Det vore ju skit najs. Blir dock lite skeptisk, för jag vet hur min klass kan vara. Och jag känner ändå ansvar för både henne och klassen, men vi får väl se hur det blir.

Det var en väldigt bra dag igen, och jag trivs så bra. När man kan sitta och bara babla om saker i timmar utan att man känner av tiden, sånna stunder är värda allt. Jag önskar dock att jag kunde släppa lite och släppa in dem mer. Och att de gjorde samma sak, men de kanske kommer. JAg hoppas det.

<3<3<3

Inga kommentarer: