söndag 6 april 2008

Stressveckan

För det första så har jag fått jobb! På Solberga, varje tisdags natt:) Det känns verkligen toppen. Ska bli väldigt kul, plus att det kommer rulla in lite pengar. Jag börjar imorgon och har lite intro och får träffa kidden som jag ska hänga med. Sen är mitt första riktiga pass med kidden på tisdag.

På tisdag har jag även monolog uppvisning på IV valet. Känns skit rent uttsagt. Jag har ingen lust eller ork, eller tid till att göra det bra.

På onsdag är det här jävla nationella provet. Jag hatar nationella prov. Jag gör aldrig bra ifrån mig för att jag blir så stressad och pressad. Så är det muntliga delen och jag måste förbereda mig. Plus att alla uppgifter är så jävla luddiga. känns bara som man gör fel.

Ska även på arbetsintervjue på gästhamnen på onsdag. För sommar jobb. Vore kul om det gick bra. Får koppla på charmen!

På torsdag ska jag upp till stockholm och fixa och trixa.

sen är min döden vecka över. Jag måste säga att jag skulle vilja skippa lite saker.

1 kommentar:

Lisa Wikström sa...

allt kommer gå så bra. det kommer bli så bra!