onsdag 9 april 2008

Över snart

Äntigen onsdag. Tre av fem dagar avklarade.

Idag trodde jag jag skulle bryta ihop totalt. Det här med nationella test är inte min grej. När jag sa att jag kunde gå upp och köra så var det för att jag var så nära på att börja stor böla. Så jag regerade istingtivt och satte mig själv i rörelse. Själva redvisninen är som en dimma, förutom Venla som kollade vid nått tillfälle. Efter ville jag också börja tjuta, för nervositeten som inte hade släppt helt, för att hjärtat dunkade så hårt och för att det äntligen var klart.

kan knappt berga mig tills nästa som är om två veckor....

Måndag och tisdag gick jätte bra ute på solberga. Jag trivs, lite ovant och stelt men jag tror det kan bli great. Arbetsintervjun idag gick också bra. Riktigt trevlig brud det där. så hoppas, hoppas, hoppas.

Nu är det bara imorgon kvar och sen ska jag stänga in mig hela helgen och bara kolla på massa bölfilmer och gråta som ett as!

Och sen kanske man kan klara av en till vecka med ångest och stress.

Inga kommentarer: