lördag 24 maj 2008

Helg igen



Ja, Igår repade vi hela dagen i Aulan, vet inte hur det gick faktiskt...nu är det tre dagar kvar...

Jag skyndade mig ner från skolan till centralen och tog tåget upp till stockholmia med Lisa. Vi skulle hitta studentgrejer till mig, hon är verkligen mitt trogna smakråd:)

Hittade iallafall skor till studenten och löshår. Alltså jag köpte håret i en afrohair shop som var liten och skabbig, och hon som hjälpte mig skrattade mig i ansiktet, jag har väl också rätt till löshår...eller?


Sen köpte vi lite krimskrams åt och åkte hem till mclovis för några öl. Juste Firade väl även tompa som fått jobb! Grattis babe! Sen som den trötta pensionären jag blivit åkte jag hem. Hade kännt mig lite kraslig hela dagen.

Sen i natt vid 4 vaknade jag av extremt ont i halsen och andnöd. Så då var det astma spray, vatten och ormgift och jag i två timmar. Dock var de dokumentär på 5an så det kändes okej. Sen somnade jag igen en stund. Har kännt mig så sjuk och ensam hela dagen.

Jag har ju inte tid för någon sjukdom! Har premiär om 3 dagar lix! Men ikväll är det jag och schlagern i sängen under duntäcket.

Inga kommentarer: