måndag 5 maj 2008

Helgens bravader







Långhelgen började ju lite smått med valborg och mösspåtagning för min del. Vi hade tävlingar i skolan och sprang runt som dårar, och skrek som dårar. Vi var ju störst, bäst och vakrast enligt oss själva och jag tyckar att vi fan kan få vinna! imorgon får vi förhoppningsvis veta!

Sen på kvällen var det middag hos mig som innehöll trevligt sällskap och bråk med 91 typ. illa illa. Men vi bestämde oss för att ha en roligkväll ändå och drog till TK där jag hade as kul:) Tack för en mysig kväll.

Blåmärke efter att blivit spöad av kids.

Sen repade vi på fredagen och drack gratis kaffe i lärarrummet och efter det drog jag och Ellie till mn kusin Philip som bor i Sundbyberg. Sen fick vi gratis vin och mat, sen forsatte vi med dem till Sthlm och klubben G vid slussen. Det var en Gay klubb med typ 80% söta bögar och 10% snygga och 10% fula flator. Haha. Jag och Ellie dansade iallafall sönder oss och drog trötta hem!


Lördagen gick också den i fyllans tecken! Vi var hos Linn p och fick as god mat och drack lite vin. Mötte upp med Karin och drog till Sthlm. Där vinglade vi runt på olika ställen tills vi gav upp och tog nattbussen hem. När vi är typ vid Rågsved så måste jag spy och hoppar av, och mina snällla vänner joinar mig. Spyr en massa och känner mig konstig(konstigt?!) Sen tar vi nästa buss till Tumba, där springer jag av bussen och spyr mer och sen smakar det blod och jag tycker även spyan ser ut som blod, blir lite orolig men vad skulle jag göra?!


Sen när jag (som ser ut som någon i en skräckfilm med blodiga kläder + lite spya) kommer hem känner jag mig bättre rent fylle mässigt men har väldigt ont i magen. Så när jag ska lägga min klänning i blöt bara kommer det. Massa blod!! ur min mun! Kommer nog aldrig glömma smaken eller känslan!Lite skakig och halv panikig så ringer jag vårdguiden där en skit mysig tant svarar och hjälper och lugnar mig. tur att man kan ringa random tant när mamma och pappa inte finns till hand.



Har gått hela dagen idag med ont i magen. Om det inte blir bättre i morgon måste vi åka in. Detta kallar jag stressad på ny nivå. Efter som tanten trodde det mycket väl kunde vara stressrelaterat måste jag ta den lugnt, men jag har inte tid med det!




Inga kommentarer: