onsdag 7 maj 2008

Väntar på bättre dagar

Jag känner mig som största klago putten just nu här i bloggen, men måste ju säga att livet inte är så kul som jag skulle önska just nu. Nu ligger jag i sängen med feber, världens dödshosta och huvudvärk. Jag har ju inte tid för det här. Jag har inte tid för att vara sjuk och inte heller för att ta det lugnt för att försöka bli frisk.

Inte för att jag ser mig som någon jävla supermänniska men jag är rädd för att allt kommer falla om jag inte är i skolan, för vi har så mycket. Producenterna har blivit alla produktionsgrupper. Därav all stress. Vi har inte ens tid att repa och det är ju bara skrattretande.

Jaja nog klagande.

Vi kom två i mösspåtagningen och det känns okej. (fittmedia)

Försöka skriva nått kul och glatt, tänkte på det fina vädret men det regnade ju lite idag så....


I will be back....Happy!

Inga kommentarer: