onsdag 28 maj 2008

Premiär och Inbrott!!!!!!




Premiären gick jätte bra och vi kände oss så nöjda och att vi verkligen var på topp! Jag var så otroligt stolt, och då självklart, jag menar välkommen till våran klass, så sker nått som gör att vi hamnar på botten igen...

När jag kom till saga teatern imorse hade någon/några brutit sig in. De hade vänt ut och in på hela teatern, allt var en ända röra, allt som man kunde bryta upp var uppbrutet, allt som var av värde var borta. Bland annat Ljusbordet, mixerbordet och hela cd anläggningen. Sen hade de tagit sarahs nyklar, Handbojor(???), Två hattar(??), Miias fina pälsjacka och säkert nått som jag glömmer nu, JA! Amandas plast batong(?????) Sen tänkte de ta två kaffe paket(???)

Iallafall satt vi totalt i skiten, inget ljud eller ljus och ingen energi eller nått. Vi ville inte vara med lägre. Det var liksom toppen. OCh det sker alltid oss, alltid våran klass. Det kändes så jävla fitt kuk surt när premiären gått så bra, så händer detta!

Men vi lyckades med en dagsföreställning som gick skit rentutsagt, och en jävligt bra kvällsföreställning med bara lite missöden, haha! Jag ramlade bla som en köttbulle på scenen!

Men imorgon är de två till och sen fredag sista. Och Jag tror på oss, som alltid:)

Inga kommentarer: