måndag 10 augusti 2009

Hemma igen

Efter tre underbara veckor i Slöddertälje så är jag nu hemma igen. Jag kan inte ens börja beskriva hur dessa veckor varit. Tar det en annan dag. För nu är de storstädning. För att när jag kom hem igår ser jag:

1. En stol har möglat(Nej jag visste inte heller det kunde ske)
2. De gigantiska danska höst spindlarna har redan kommit.
3. Det kryper små djur i min säng (DÖDEN)
4. Det ligger inblåsta löv och säkert en massa annan skit som jag inte sätt.

Dock så känns det bra för på lördag ska vi ha fixar dag i mitt rum. Måla alla väggar och bygga insekts(och grod) nät till mina fönster.

Ska rensa ut massa skit nu också. Och en massa kläder. Har tvättat allt jag hade med mig till tälje idag, vilket inte är lite, och då är ändå min garderob full utan de kläderna.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha jag döööör! bygga insekts(och grod) nät hahah hoppar grodorna seriöst i igenom fönstret hahahahhahah :D / MINKO :D