söndag 16 augusti 2009

Malmöfestivalen

Åkte över till mina kära skåningar i fredags. Vi satt i folkets park största delen av kvällen och drack öl. Otrorligt mysigt. Efter ex antal timmar började vi bli hungiga och gick och köpte falafel rulle med hallomi och feta ost i. Ett måste när man är i Malmö. Sen drog jag och Johanna till Svedala för att få lite sömn.

Lördagen började med en gigantisk frukost och sen åkte vi in till Malmö och jag träffade Linnea och Johanna drog till Lund. Jag och Linnea gick en shopping runda och käkade falafal. Sen gick jag till folketspark och träffade Ellan en stund. Sen tog jag tåget hem vid 22 tiden och åkte hem till min älskade säng.

Idag ska Jonathan ha kalas med sina klasskompisar här hemma och de känns väldigt skönt att jag åkte hem igår och inte är bakis idag när tio killar kommer hit. haha.

1 kommentar:

Syster sa...

Du vet att jag paxat Jonathan om sisådär 15 år va!? men i alla fall.. Frank saknar dig. Han irrar runt som en lost soul och skriker. MOOOSTER! MOOOOOOOSTER!!