måndag 24 augusti 2009

Måndag

Igår när jag vaknade så mådde jag skit. Och det var inte för lördagens festligheter. Jag känner på min panna som bränner och jag kan knappt svälja. Jag har blivit sjuk. Hela dagen spenderades i sängen med Weeds säsong 2 och 3. Jag har sen igår inte haft nån energi alls. Bara efter att hämta Jonathan idag så var jag helt jävla slut.

Nattens feberdrömmar var dock roliga. Jag var langare precis som Nancy botwin och ja, ni kan ju tänka er.

Nu har jag iallafall nymålat och nymöblerat rum. Känns skönt som fan. Även fått mitt grodnät!

En vecka kvar tills skolan börjar. Känner mig inte alls nervös, men de är nog för att min ynkliga sjuka kropp inte orkar känne nervositet också.

Mycket att göra i veckan så de blir till att knapra weleda piller och hoppas på att jag mår bättre imorgon!

Inga kommentarer: