torsdag 25 september 2008

Höst

Den här bilden är tagen sommaren när max föddes, alltså var jag 5 och ett halvt. Nästan som Jonathan är. Jag tycker de är en fin bild.

Ja, det börjar bli höst här med. Jag gillar det lite halvt. Blir mörkt för snabbt för min smak. Men mysigt när solen är framme och mina kids blir rosiga om kinderna!
Igår badade vi skumbad, me and the kids. Eller de var i badkaret och jag satt brevid. Men jag hade fan lika mycke skum på mig som dem. haha. Skitungar.

Jag kom inte in på danska kursen heller...så jag hoppas jag får gå och 6 veckor. Jag vill verkligen. Då får jag nått att göra.

I helgen ska jag till mamlmö och se tobbe spela på fredag, sen stannar jag nog till söndag. De känns bra. Familjen ska ju till gbg, hade varit kul att åka med, men just nu prioriterar jag fest, fylla och vänner. Konstigt va?

Förövrigt så saknar jag alla väldigt mycke.

4 kommentarer:

Anonym sa...

en väldigt rar bild! <3

Anonym sa...

Vad tråkigt med kursen!! Vet du varför du inte kom in då?

Fin bild ^^

Anonym sa...

ja hoppas ja hunnit komma ner inom 6 veckor så kanske vi kan komma in på samma :D

Anonym sa...

lisa:<3<3<3

Ellie:för att de va fullt!!

Emma: JAAA!!!