måndag 15 september 2008

Löss!



Jag har antagligen löss. Livet är hårt ibland.

5 kommentarer:

Anonym sa...

aahh! skaffa en luskam!

Anonym sa...

ska jag klia?

Lovisa Ekdahl sa...

Åh bebi! Vad trist. Jag skulle få panik. Men få inte det. Lite svidande medel så går det bort. Eller jag vet inte, jag gick på dagis sist.

Jag saknar dig som Julia skulle sakna Romeo, som Edward S alltid saknar sin Winona uppe i sitt förfallna hus.
Det känns hemskt och tomt, men jag älskar när du ringer och smsar! Det känns nästan som att du inte åkt då. PUSSpussPUSS

Anonym sa...

usch va jobbigt! påminner om mig om en tid i finland när jag va typ 10 och ihop med en kille. Det visa sig att han gav mig löss så jag fick lov o dumpa honom.

Baba sa...

altså fy fan! jag hatar löss..
så jävla äkliga.. jag har säkert också löss nu.. buuuhuuuu.. jag döööörrrr! aaah jag måste köpa schampo mot löss nu...aaaah