onsdag 3 september 2008

Onsdag

















Det är så mycke jag vill skriva och berätta om, så mycke saker, så lite tid. Eller alltså tid har jag ju, men det är orken. Jag går upp 7, lämnar svea vid 8 tiden kanske. Sen går jag runt sjön och går hem och sover eller går hem och sover och sen sjön. Sen är klockan halv ett och jag äter frukost/lunch. Sen så gör jag husliga syslor plus degar i soffan till 3 tiden när jag hämtar svea. Sen kommer jag ner hit till mitt rum vid 8-9 tiden.





Vårat hus vi bode i, i danmark!<3

Så tid finns, men ja, ni vet, orken hos slöa mig verkar svika. Idag åt jag pizza med potatis på, det är tydligen normalt här. Det är även röda korvar. HJÄLP MIG!

PUSS

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha åh! <3
Det låter skitbra ju! Pizza är gott, potatis och likaså korv. Varför inte äta det tillsammans?
Ser fram emot att få dela allt det där med dig!
Jag älskar dig!
PUSS!!

Lovisa Ekdahl sa...

Pölse!! Dom är helt hysteriskt läskiga dom där korvarna, man tror dom är sjuka på något vis!
Mår du bra? Hur känns det med familjen? Har du träffat några roliga människor? Får jag komma ner och hälsa på i höst? Je t'aime!

Anonym sa...

jag hajar inte. huset ni bodde i? var bor du nu? förvirra mig inte så här. kräftskiva i kväll, verkligen synd att du inte är hemma tokstolle.

Anonym sa...

VEM ÄR TILA!?!?! hahaha eller jag vet ju vem hon är men vem utgersig för att vara henne? huset vi bode i när jag 10år iallafall

Anonym sa...

jag gissar på emmy!!!

Anonym sa...

Ah jag alskar Tila!
Jag har inget liv och foljer sasong 2 som besatt!
MTV ar mitt nya forallande!
Men grr vad sot hon har! xD

Anonym sa...

men lisa, borde de inte va sandra? låter inte de mer rätt? hahaha