torsdag 11 september 2008

Torsdag

I tisdags så åkte jag in till ett soligt ströget och träffade katarina och vi gick till sprogskolen. Jag anmälde mig till en danska kurs för svenskar! Fan va jag ska briljera med min vackra danska och fan va jag ska skaffa vänner! haha



Sen fick jag lite pengar för att köpa lite kläder till Svea. De blev tre tröjor och sex par trosor, lyckade även shoppa lite själv. Blandannat vinröda spets tights:)


Inte så bra bild men ändå:) Svea blev väldigt nöjd föresten!


Och jag känner mig ensam. Det börjar bli extremt ensamt, men jag har, mina vänner, hittat en vän tror jag, vi ska antagligen fika nästa helg:) Nu blir ni glada hoppas jag:)

I helgen åker jag över till SWEDEN igen, ska till ivö, la familys landställe:) känns jätte kul. Kanske ska åka vattenskidor och sån där ring ni vet.

Puss

4 kommentarer:

Baba sa...

åh söt ungen!!
åh va najs! hoppas du får jätte kul!!:D och hoppas att bruden är sjyst som du ska träffa....wee..
hoppas allt är bra!
pusspuss

Anonym sa...

se till att fikan blir av! du kommer charma henne till tusen!!

Anonym sa...

haha, fyfan vad hon e sot. ^^
uh, jag vet vad ensamhet ar. men det loser sig! puss!

/yoyoyohannaaaa

Anonym sa...

JA men va fiint.:) Det är ju bra för att spets är ju inne i höst! <3 proud!!!! så hur gick det på kursen?:D