måndag 8 september 2008

Måndag




Idag har jag vikit massa tvätt, det kanske inte ser så mycke ut med de va de! Tur att jag har mina ljudböcker att lyssna på!

Jag spontan klippte mig även. Jag fattar inte att jag inte lär mig:
1. Att det inte går att klippa sig själv
2. Att jag ALLTID ångrar mina spontan klipp
3. Att jag inte passar i kort hår!!!

Men mamma är nog stolt, fick ju höra ex tusen gånger att mitt hår va så jävla slitet och "Rebecka du måste klippa dig, du får pengar!" HAHA!

Jag tror även jag har en fin invärkan på barnen, Jonathan satte sin rumpa i mitt ansikte och pruttade tre gånger idag! haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

håret ser bättre ut än jag trodde iaf! det är positivt, rebecka!
men HAHAA. lilla barn. tyckte du att det var trevligt? :S

Anonym sa...

haha åh! sötaste ungen!