måndag 15 december 2008

4 dagar kvar

Nu är det bara fyra dagar kvar. Jag längtar nått sånt otroligt. Det är som att bara för att jag vet att det är så nära tills att komma hem så går jag sönder. Jag kan inte sova, bara saknar och gråter. Brister ut i gråt helt plötsligt mest hela tiden här hemmma, av ingen direkt anledning alls. Det känns inge bra. Jag vill hem nu. Kanske beror de på den smått påträngade kommande och gående febern eller så är det så att jag behöver få komma hem nu.

Det är allt jag vill. Ha era trygga ansikten i mitt synfält och bara känna er närvaro. Jag behöver det mer än någonsin.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh. vad mysigt att du får komma hem:) hur länge stannar du?helt sjukt att jul är om en vecka!!

Anonym sa...

och vi kommer att vara där och ta emot dig med öppna armar! (men dumpa febern på vägen!) PUSS LOVE.