lördag 6 december 2008

Lørdag


Lördag igen och tiden går så snabbt. Lite mindre än två veckor tills jag kommer hem, men tanke på de, vilka möter upp mig på stationen, förutom gullelisa:) Måste ju veta hur mycke öl som ska med hem.

Julklapparna till familjen här och hemma är klara, vilket känns väldigt skönt. Idag ska jag och M gå på resturant och sen kanske på ice disko:) Skridskor och musik, kan de bli bättre? Blir säkert en massa dricka på sunkiga ställen här också. Som vanligt:)

Förra fredagen var jag ute med de svenska vikingarna. Helt plötsligt så är Katarina där, Aupair mamman, Jag blev helt satt i chock, haha hur lyckades vi hamna på samma dansgolv?

Hon var iallafall förfriskad och dansant, vilket var skönt, men jag var lite obekväm ändå. Men kul var det.

Sista tiden här kommer gå så snabbt, har massa julgrejer med kidzen och sen wooops så kommer et vara den 19:)

Sen är den stora frågan när jag ska åka tillbaka. Måste bestämma mig vart jag ska fira nyår!

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

berlin?