onsdag 3 december 2008

Klumpfisk

Svea kallar flingor för klumpfisk, eller hon menar att det heter det. Tydligen har hon snackat om klumpfisk i några månader och ingen har fattat, men nu vet vi att det är flingor...haa.

Jag har varit dålig på att uppdatera. hänt så mycke, får ta igen de om nån dag. Nu ska jag äta lite lunch, sen åka och inhandla snus, ta mig till kbh, kanske shoppa, Sen till skolan och lära mig grötdanska och sen gå ut och dricka öl med klassen. Kommer nog bli en bra dag.

Har även bakat kladdkaka imorse till jonathan som har julfest med skolan imorgon.




Jonathan hade 4 klasskompisar här i måndags på matklubb typ. Katarina va kreativ som fan med maten:) Tänk om ens mamma gjorde sånt när man va liten. Ha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, matklubb! vad rart! varför har inte vi en matklubb!??

Anonym sa...

för att jag bor i danmark, skulle bli lite dyrt att åka fram och tillbaka. Men fin idé! <3

Anonym sa...

rebecka våra mammor var ju superkreativa och vi åt ju alltid en massor. När du bodde i danmark fick vi potatissmileygubbar och grönsaker i olika former. Din mamma brukade ju mixtra med karamellfärg också. Haha back in the days