torsdag 19 mars 2009

Älsklingar, Mamma kommer hem!





Nu är det bokat. Jag kommer hem fredagen den 3 April och åker hem Söndagen den 12!
Så nu bokar ni fan inte upp er på massa trams, för mamma kommer hem och vill ha alla sina små hjärtan i närheten av sig hela tiden!!

Idag var det en fin dag. Trots omständigheterna. Tydligen va de 20 grader i solen i malmö och de var det nog här med. Det firades med glass, cykeltur och massa pussar från en vårlycklig älsklings unge!

Har jag föresten berättat för er att Svea kan en Slava sång? Jag tycker iallafall de är lite creepy. Känns som en sånt creepy tillfällighet. Dock tror jag bara min klass lärde sig den. Kanske ni som gick med oss i tvåan också kan den. Måste kolla upp vem på dagis som lärt henne den!
Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

HURRA! jag är ledig alla dom dagarna som du är hemma så jag ska tvinga mig inpå ditt liv alla dar vare sig du vill eller inte!
längtar! puss!

Anonym sa...

och jag kommer snart till dig. :)