tisdag 31 mars 2009

Köpenhamn, +15 C, shopping och SOL!

Alltså idag var det vår. JätteVÅR! Jag strosade runt på ströget i mina nyinköpta solbriller med en cigg i handen och bara njöt. Nästan alla uteserveringar är öppna och jag bara önskar att ni kunde vara här och dela allt med mig.

Dock fick detta mig att tänka: Har ni fortfarande skit väder eller? Hur ska jag packa? Vårstasser eller vinterstasser? buhu om ni säger de sista alternativet.

Idag shoppade jag detta:
Solbrillor
Skjorta till J.
Två klänningar till S.
Chinos till S + ett par jeans och ett par lila byxor:)

6 kommentarer:

Lisa "optimisten" Wikström sa...

alltså, det är förmodligen inte samma vårväder som hos dig. all snö är borta och det har väl varit 10-12 grader ett par dagar. men det känns fortfarande kallt och det blåser skitmycket. såå, det har du prognosen! klä dig varmt helt enkelt.

Felicia sa...

jag tycke det är varmt i all fall

lisa!! sa...

pff! varmt my ass!

ems sa...

NÄÄÄÄÄÄ ta mig tillbaka !!!

Felicia sa...

det är jätteskönt ute... 15 grader.. om man fryser så har man för lite fett på kroppen. och i solen är den jätteskönt. så är det..

lisa sa...

haha. yes. *är skinny-bitch*