lördag 7 mars 2009

Senaste veckorna

Mys i snön med kidsen. Även min fina snögubbe!

Svea var Askepot(askungen) när de var Fastelavn.

Min och Mathildas utekväll som slutade...haha...inte rätt forum att berätta tror jag. Men kul var det. Här är vi med vårat 35kr vin som vi var mycke nöjda med!

Vi var igång, som fan, kanske lite för mycket tillochmed. Men när DJ:n spelade "vill ha dig i mörkret hos mig" och sänkte musiken så va de vi som hördes och våran svenska identitet!

Våra onsdags öl efter skolan. Här med Marylyn, Mathilda, Kim och Mattias.



Haha, posar med nya vårtröjan och utväxten som är extrem.


Mys at my place med kidsen. Sveas dansmoves är så klockrena. Jonathan snackade med Lovisa på msn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, lööves him!
Han är lätt min framtida man. Han är så fint lätt att göra nöjd.
PAX för Jonathan!

Du är fett het förresten!
Inte konstigt att du fick till det! Puss, systeryster.

Anonym sa...

hihii, lovisa tyckte att det var rätt forum att prata om "det" här tydligen, så jag joinar!
you go grrl! puss.