torsdag 23 april 2009

Alltså!!!!

Min lilla gullegris går i mina fotspår, inte bara de att hon rapar och fiser som en riktig hamnarbetare, kan "Pull my finger"(Vilket är typ det roligaste ever, fatta 3 bast och säger dra, håller fram fingret, man drar och då släpper hon en brakare. dör.)

Iallafall! Idag säger hon till mig, när vi ligger ute i solen på varsin dyna och solar och lyssnar på kings of leon, att hon har skaffat flickvän* på dagis. Hon heter Celine och är fin. Det säger hon. Jag dör. Min älskade lilla mini flata. Ska börja kalla henne miniflatan! haha

Frågan är ju om det är jag som har dåligt inflytande?! haha sött är det iallafall.

*På danska så säger man Käresta till flick/pojkvän och det är ju då inte könsbestämt, så hon menar ju inte bara en ny kompis som är flicka! Sötnos!

1 kommentar:

Felicia sa...

jag gillare!! det sägs ju att man blir som man umgås.