tisdag 28 april 2009

Veckan börjar..







Idag är ingen kul dag alls. Efter en natt full av konstiga drömmar och en sömnlös morgon så är jag trött, men kan ändå inte somna. Idag vill jag bara har Lovisa sittandes här. Babblandes sådär ni vet så man knappt hinner få en syl i vädret. Jag skulle bara behöva nån som bara snackade så jag kunde tänka på annat. Nån som bara kunde krama mig. Min kära syster och jag behöver inte ens göra nått. Bara hennes andetag i samma rum som mig gör mig lugn. Jag önskar du var här nu fina syster yster. Men vi ses snart. I din nya fina lya.

Jag saknar er andra otroligt mycket med! Men om en vecka och två dar! Då jävlar. Håll i er södertälje för dansken är på väg!

1 kommentar:

SysterLovisa sa...

Aj lav jo, du ska få sitta här med en kaffekoppnär du kommer och lyssna på mig beklaga mig om mina män och självmordstankar och sjuk sexuell frustration. hehehe, puss min älskade fining.