onsdag 22 april 2009

Helgen

Idag behövde jag inte lämna nått barn utan kunde gå ner och sova mer. Skönt var det! På fredag åker familjen till deras landställe i Sverige och jag vet inte hur jag ska göra. Om jag ska åka med och mysa med dem, eller om jag ska stanna här hemma och chilla här..
Dock har jag inga pengar alls, så det bästa vore kanske att åka med dem, men tre dagar utan tobak känns sådär tycker jag. Efter som jag inte har råd att köpa snus liksom. Det är nog mest pga det som skon klämmer.

För stannar jag här, så visst, de är ganska skönt att vara hemma själv och hoppas på bra väder och bara kunna sola hela dagarna, men de kommer bli ensamt. För mina vänner är upptagna med annat så dem kan inte underhålla mig, och utan pengar kan de bli ensamt liksom.

Så vara ensam eller med familjen men då utan nikotin?! Ingen som kan sätta in lite pengar till mig? haha

2 kommentarer:

lisa sa...

åk med till landet! det låter myyysigt!

rere sa...

haha jag vet! men nu har marylyn och mathilda övertalat mig. så jag blir här hemma. i solen:)