lördag 25 april 2009

Livet leker




Vaknade kl 10 imorse, snoozade till 11, gick upp och la mig i solen på gräsmattan. Med p3 högt dunkande och linaskvällsbok i handen. Nu Sitter jag inne, brun, bränd och har lite solsting. Men det gör inget, det är ju så det ska vara. Mitt babyfjun har blivit sådär sommar vitt och jag bara njuter av livet nu.
Vid 4 ska jag in och ta en öl med Mattias och Kim i kungenshave. Fast jag inte har pengar, men jag kan inte låta bli. Måste ju leva när man kan liksom.

Sen kommer Mathilda till mig ikväll och ska kolla på speedway, tur att den bruden har så många andra bra egenskaper. haha. Marylyn kommer också en sväng.
Bra dag blir detta, kan känna de redan nu. Nej nu ska jag göra en vego lasange.
Puss

2 kommentarer:

Lisa sa...

det låter som en väldigt fin dag, älskling!

Elin sa...

Härligt att höra att du njuter!
Kram