tisdag 14 oktober 2008

En ledig vecka






Det har hänt en del sen sist. Lisa har varit här, Linnea och My också. Det var otroligt trevligt att ha dem här. Få visa en del av mitt liv. Sen lyckades jag bli av med plånbok med alla bankkort, pass, sjukförsäkringskort, you name it. Det börjar lösa sig iallafall. Båda bankkort är tillbaka nu, vilket är jävligt skönt. Nu måste jag bara ta tag i passet. Måste ha massa papper för att fixa nytt, och jag lyckas aldrig få arslet ur vagnen.

Sen är familjen på kreta nu så jag är ledig. Vilket betyder att jag sover och tittar på serier. Mamma är i malmö nu så jag ska åka över imorgon och träffa henne. Va ju typ 2 månader sen nu, så länge har jag nog aldrig varit borta från henne förr...

Fick brev idag om att jag ska börja på Danska kursen också, så nu gäller det bara att hoppas att sjukförsäkringskortet hinner komma så jag hinner gå dit och anmäla mig. Vore så jävla bäst om emma också skulle börja samtidigt som mig.

Hon är också förövrigt här nere så vi får väl försöka kolla upp det:)

Tack och hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hurra för ledighet! hurra för mammaträff! hurra för danskakurs!

Anonym sa...

vi kollar upp det ! va kostar den ?