onsdag 29 oktober 2008

åldersnoja, javisst!



Igår var jag och fixade mitt Pass på Svenska ambasaden. Snabbt och smidigt som fan var det, plus att det är klart imorgon antagligen. Sen skulle det där jävla fotot tas. Anledningen till att jag inte skaffat ett legg är just pga det där jävla fotot. Man vill ju ändå se snygg ut. Så när jag ska ta fotot så ser jag iallafall någorlunda okej ut, men det blir ju ändå inge snyggt. Foto tjejen frågar om jag tycker fotot är okej, och jag svarar ja, för jag orkar inte hålla på. Okej då godkänner jag det säger hon. Detta pass kommer då hålla i 10 år, medelar hon mig. !!!!! 10 år tänker jag?!? Ska jag gå med det där halvdana kortet på mitt pass i 10 år??!?! TILLS JAG ÄR 30?!? Helt sjukt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag hatar det. skaffade nytt leg igår. och förra gången jag gjorde det så frågade polisen "tycker du att det blev bra?" och jag sa nej, då sa hon "vi tar ett nytt men ingen blir någonsin bra på dom här bilderna." vi tog ett nytt. hon frågade "blev det bra?" och jag sa nej. Då sa hon "jag sa ju det. INGEN blir bra."

Anonym sa...

det går ju å andra sidan att göra ett nytt när man vill. man MÅSTE ju inte vänta i 10 år!