tisdag 21 oktober 2008

Panta.

Idag var jag och pantade våran pant...300kr fick jag av pantmaskinen, och efter som 90 % var ölburkar och dem får man 50 öre för så...you do the math, men de va jävligt mycke burkar. Men jag fick pantpengarna så inte klagar jag.

Annars är det mega grått ute och regnar som fan...Vilket gjorde att jag skippade min snus tur, har nämligen fått tips om en olaglig kiosk. (Obs att jag skriver olaglig efter som de är förbjudet med portionssnus men inte lös?!?!) Men det kräver en ganska lång tur ute och jag gillar inte regnet.

Mötet med mamma var mysigt och jag inser hur otroligt bra den här flytten är för våran relation. Den var nog nödvändig för att vi ens skulle kunna ha en relation. Men det va hur mysigt som helst att träffa henne. Speciellt tillsammans med Lotta. De är så jävla roliga ihop.

Utgången med Emma var skitkul men kort. Vi körde lite för hårt på förfesten vilket resulterade i hemgång kl 1. Med Taxi. haha.

Och som ni alla inte vet så hade jag ett litet grodproblem dagen efter lisa åkte härifrån. (tur de, efter som lisa skulle dött, med hennes grodfobi.) Nån av katterna hade fångat en groda och lagt den nere i mitt badrum. Den va ju dock inte död och Dolly(katten) Började jaga den och den hoppade runt. Medans jag satt och grät på toan.

Iallafall så har det skett igen, Lisa du kanske inte borde läsa detta dock denna gång i MITT RUM!!!!!!
Tror inte jag kan skylla de på katterna utan källarfönstret, men ändå! Det var så nasty och obehagligt att jag grät mig till sömns. Trodde ju de fanns fler...men vågade inte leta.

Nå. Det har hänt på det senaste! Hur mår ni? vad gör ni?? Skriv och berätta!PUSS R

1 kommentar:

Anonym sa...

TÄNKER ALDRIG MER KOMMA!!!!!!
eller jo, men i så fall när det är vinter och kallt och alla fittor är DÖDA! (eller under jord...?)
jag sitter på sluttampen av en kurs och därmed en jobbig examination. men det är över på fredag som tur är. kan inte riktigt andas för att det är så mycket och svårt.
imorgon blir det återförening med mig, hanna och walther på café string!
PUSS älskling!